Jag blir så jäääävla arg!!!!


Jag blir så jävla less på detta samhälle när jag får höra saker som detta:

Min bror och hans hockeylag var och spelade match i Ö-vik (eller Östersund, nåt sånt) Före eller efter matchen går dom förbi en bil som var bucklig och ena killen säger "Oj kolla den där bilen har nog vart med om en krock." Då kommer det en kille ut ur bilen och börjar slå killen i magen som sa detta för han hörde väl det och tyckte att det var rätt att slå honom för att han sa det. (Utlänsk kille som misshandlade, om det har någon betydelse får ni avgöra själva) Detta gjorde såklart att han som blev slagen gjorde en polisanmälan. Inte så konstigt med det.

Efter någon dag ringer misshandlaren upp killen och säger "Jag vet precis vart du bor" och rabblar upp namn, adress och allting. (Adressen till studentlägenheterna alltså där alla hockeykillarna bor) och hotar med att komma och döda honom.
Detta leder till att killen måste flytta hem till Borås där han kommer ifrån och ge upp sina hockeydrömmar ofrivilligt.

Sånt här gör mig riktigt jävla förbannad! En 16-årig kille får alltså lägga av med det han brinner mest för i hela världen pågrund av den där jävla idioten! Fattar ni?! Asså det kokar i mig när jag skriver detta! Hur jävla idiotisk får man vara???!!! Och hur i helvete kunde han få reda på namn och adress till killen?! 
Vilket jävla samhälle vi lever i.
Jag gråter inombords när jag tänker på hur killen måste känns sig. Om han bara inte hade sagt den där oskyldiga meningen hade inget hänt troligtvis. Men det är ju absolut inte hans fel. En sån grej lär man ju få säga utan att bli misshandlad.
Ett skott i pannan på dom jävlarna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0