Lugn söndag

Nu ligger vi i sängen och ska sova. Tidigt, men så blir det eftersom Elias vaknar sju imorgonbitti. Vi får ingen sovmorgon om vi skulle lägga oss sent så det är bara anpassa sig efter lilgubbens sovrutiner :)

Var hos mamma till sju sen tog jag bussen hem. Tack och lov somnade Elias i vagnen på vid till bussen, annars skulle det inte gått så bra att åka. Han blir ju helvild varje gång vi åker buss. 5-10 kan han klara men sen är det kört asså.
När vi kom hem bäddade jag ner honom i sin säng och Remi kom hem med mat. Pizza. Jag var mer sugen på en köttbit med beasås men det dög med pizza också, dock åt jag bara tre bitar sen var jag mätt som en plätt. Men jag är fortfarande sugen på kött!

Imorgon ska jag jobba 12-16, wohow!
- Lilly ta med mina grejer som jag har kvar hos dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0