Jag tror jag är redo


Jag tror jag har bestämt mig för en sak och det är att börja plugga Ekonomiassistent på Komvux vuxenutbildningar. Nu jävlar ska jag ta ur tummen ur arslet och våga göra något på egen hand och som är bra för mig och ingen annan.

 "Målet med utbildningen är att ge grundläggande yrkeskompetens för dig som tycker om att arbeta med siffror. Som ekonomiassistent arbetar du med ett företags bokföring, löner, skatter mm.
Utbildningen är uppdelad i olika avdelningar och teoretiska genomgångar varvas med praktiska tillämpningar i övningsföretag."


Jag är inte duktig när det gäller siffror, men jag vill bli och det är väl det som betyder nåt. Jag vill lära mig!
Och med Elias i bakhuvudet kan jag nog klara det mesta :)




Byxlösa vi <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte bättre att satsa på att bli ekonom då? 3 år går fort å det är många med små barn som klarar det. Det är relativt lätt att få jobb och du kan verkligen känna en trygghet i livet. Även om man inte är bra på siffror nu går det bara man vill. Kämpa på!!

2010-10-21 @ 16:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0