Hellu


Hej alla fina!

Jag har inte haft tid eller inspration till att skriva något de här dagarna. Och jobbar för fullt gör jag ju också.

Nu kollar jag och Lilly på Idol, eller hon sover mest. Typsikt oss. Alltid är det någon av oss som somnar när vi är med varann. Om det är bra eller dåligt vet jag inte, haha. Jag tror det nog är bra, för jag skulle aldrig kunna somna i alla sällskap, det skulle bara vara jobbigt om jag somna när jag var med någon annan. Pinsamt liksom :P Men inte med Lilly inte.

Elias hade damp när vi var på stan idag. Vi var bara in på banken och H&M ändå orkade han inte. Han skulle inte sitta i vagenen, inte bli buren och inte gå själv. Vad vill man dårå? Gå hem skulle nog hans svar bli.
Så om ni såg en mamma kämpa med en unge helt röd i ansiktet av värme och svett, och med fett hår nykommen från jobbet på stan idag.. Ja, då var det lilla jag.


Aja, imorgon har jag tänkt visa er hur sovrummen blev. Nytapetserat och fint :)



Finaste


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Han är så grymt söt! :)

2010-10-27 @ 13:57:55
URL: http://baeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0