En bra lördag


To day is a fullspäckad day!

Jag ska börja städa här hemma efter detta inlägg, sen ska jag och Elias göra oss klar för att åka ut till mamma som ska ha Elias tills imorgon. Sen ska jag hem och duscha, packa ner smink och grejer för att sedan bege mig till Lilly där vi ska fixa iordning oss för kvällen. Sen åker vi till Sara där det är fest med folket från jobbet of course och sen blir det utgång på det. Det låter väl som en perfekt och väldrig intensiv dag? Någonstanns där imellan måste jag hinna äta också för sånt glömer jag ofta när man har så mycket att göra och inte kan man dricka alkohol då heller, jag mår illa efter två-tre cider då jag och blir otaggad som fan. Och otaggad får jag inte bli så mat får det bli innan vi åker ut till mamma :)

Äh nu ska jag sätta igång här.



Elias var sugen på popcorn till frukost ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0