Det gör ont


En kille hade lagt upp en länk till en video på facebook som jag kollade på. Jag vill inte ens lägga upp videon här egentligen, men här kan ni klicka er in och kolla, om ni vill... Fast jag lovar, ni vill inte. Jag ångrar att jag kollade på den. Det gör så jävla ont i hjärtat när jag ser den!! Det gör ont när jag tänker på det. Och ännu ondare när en kille har kommenterat "Dränk dom jävlarna". Han kanske menade dom vuxna, det hoppas jag för det skulle jag också vilja. 
Det är ett oskyligt litet barn!!! Jag bara satt och gapade med tårar i ögonen med en stor jävla klump i magen när jag kollade. Det där kanske inte var första gången heller dom gjorde så mot honom och säkert inte den sista. Man lär sig ju absolut inte att simma på det där sättet, man blir rädd för vatten istället. Fyfan det finns inga ord som kan beskriva hur dumt och idiotiskt detta är alltså :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blev också heligt förbannad. Hur i helvete kan man göra så? Sjuka idioter.

2010-10-17 @ 20:58:49
URL: http://nauseous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0