Första advent 2010


Min hals är helt paj. Har så jävla ont på högersidan så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är ren pain varje gång jag sväljer, och det går liksom upp i örat också. Jag kan inte prata med en snäll röst (höga toner) bara värsta låga så jag låter otrevlig och som en karl. Hur ska det funka på jobbet imorgon? :/
Snorig är jag också. Snyter blod och har värsta äckliga slemklumpar i halsen som jag knappt kan få upp när jag hostar.

Om man bortser från all sjukdom så har jag haft en bra första advent. Synd bara att Remi har jobbat hela dagen.
Började dagen med att bada med Elias i badkaret. Sen lekte vi lite och sen somnade han och sov väldigt länge. Jag hann diska, baka lussebullar och laga mat. Han kände nog lukten av maten för han vaknade percis när den var klar, lilltjockis ;)
Mamma och Erik kom hit och vi gick ner på stan och kikade på invigning av Gävle bocken. Kollade bara på fyverkerierna sen gick vi hem igen för det var så jädrans kallt! Fikade lussebullar, glöggbollar och mjuk pepparkaka med lingon i. Kan det bli mer adventigt? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0