Sönderriven

Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Efter bara fem timmars sömn är jag ändå inte så trött, brukar vara tröttare när jag sover mer konstigt nog. Men det kanske jagar ikapp en under dagen. Igår hämtade jag hem en helt sönder klönst pojke i den dagis. En tjej har rivit honom i hela ansiktet, men på nåt jävla vis har hon precis missat ögonen vilket var det ända bra med det hela. En fröken hade hittat henne legat ovanpå Elias och rivit honom och han gallskrek. Fan vad det gör ont när jag ser bilden i huvudet. Om jag hade vart där hade jag tagit tag i tjejen och kastat iväg henne. Fyfan! Min lilla prins <3 Vi har dokumenterat såren, var på hälsocentralen igår kväll. Dom sa "ring försäkringbolaget" när de hade kollat på honom. Dom tog kort på ansiktet så nu finns det bevis pm så behövs. Det som slår mig är hur en sån liten tjej bara får för sig att göra något sånt där? Hon är nog bara nån månad äldre än Elias och kapabel till att ha lust till att riva sönder ett annat barns ansikte. Det känns ju lite som att hon kanske inte får tillsägelse hemma och att det där är typ vardagsmat för henne. Ska lägga upp bilder på hur det ser ut sen. Aja vet inte vad jag ska säga om henne. Jag tyckte hon var söt förr men inte nu längre! I övrigt så mår Elias bra. Han håller på tokar sig och springer runt som vanligt, iaf igår får se hur han mår idag. Tre ärr kommer han troligtvis få men de kommer försvinna med åldern. Det kommer bli svårt att jobba, kommer bara tänkta på gullisen hela tiden, men jag slutar kl två så det är inte så lång tid utan honom. Usch och fy stackars min lilla son <3

Kommentarer
Postat av: Sara Bergström

Gud vad arg jag blir!! Hur kan man vara så dum? Dåligt av dagis personalen att inte ha dubbelkoll ändå.. Sånt får inte hända, även om barn är barn.. Det är jätte hemskt! Vilken tur att Elias mår bra i alla fall, de är huvudsaken.. Men man blir så rädd och ledsen på samma gång.. De måste ha kommit som en chock när du såg honom igår? Ringde dem inte och berättade vad som hade hänt?



Lycko kram till er!

2010-11-13 @ 07:15:00
URL: http://bergstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0