Nämen hallå


Jag och Elias kom rätt så nyligen in från en promenad. Vi var och hämtade ut ett paket och på vägen tillbaka stannade vi vid en lekplats. Det småregnade men det stoppade inte Elias från att tulta runt där :) Själv frös jag rumpan av mig! Eller händerna rättare sagt. Jag trodde inte att det var så kallt ute som det var. Det senaste dagarna har det ändå var ganska milt väder, men inte idag inte. Där blev jag lurad. Vi har ingen termometer, kanske dags att skaffa det så man slipper bli lurad igen :P

I paketet som jag hämtade var det en poncho som jag beställt från H&M för längesedan. Vet inte om jag ska behålla den. Det var one sice på den (?) vilket gjorde så att jag såg ut att gå klädd i ett tält. Hmm...

Nu står Elias här nedanför och gnäller och nyper mig i gäddhänget på armarna och slår mig på mina kärlekshandtag. AJ! Han gillar dom visst inte heller. 
Dags att göra iordning lite mat. Stay in touch :)

Bilderna är från när vi var ute förra veckan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0