Mot dagis och jobb


Remi har gått med Elias till dagis och jag ska börja göra mig klar för jobb. Ska ta bussen om en halv timme. Jobbar bara ett tre timmarspass idag, skönt men inte lika skönt för plånboken.
När jag slutar ska jag Lilly hämta mig, vi ska hämta Elias på dagis sen ska vi hem till henne. Men det blir bara en stund för sen måste vi gå hem hit för jag ska tvätta och Elias ska ju sova vid sju, förhoppningsvis. Hoppas han går med på det :P

Annars har Remi börja små tjatat om när vi ska ha ett till barn.. :O Gaaah inte nu! Låt Elias bli 4 först typ. Han ska bli vagnfri också innan vi ska ha en till för jag vägrar ha syskonvagn. Alla syskonvagnar är så fula. Inte fula så men aah :P No no, ett syskon till Elias får vänta!



Gårdagens middag. Ser det inte gått ut så säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0