Första snön kom igår

Tjolahopp!


Idag har jag jobbat några timmar på dagen. Tur var väl det, vad skulle man annars ha gjort idag? Värsta tråkdagen ju, och det berodde väl mest på vädret. Till och med på jobbet var det segt. Hur lugnt som helst. Ingen har lust att gå ut i det här skiten, inte ens för att köpa mat på Donken :P
Elias var på dagis och lekte med sina kompisar när jag jobbade :) Han älskar verkligen dagis och det är jag väldigt glad för!

Nu sitter jag här och glor på Bonde söker fru. Det är en tjej från Valbo som är med. Kommer ihåg att hon gick en klass över mig på högstadiet. Kul! Hoppas hon vinner sin bonde :D

Imorgon är det fotografering på dagis!! Gulligt värre. Hoppas Elias är på bra humör så det blir bra bilder ;)





Kommentarer
Postat av: agnes

haha va vem av dom är från valbo?:D

2010-11-10 @ 23:49:57
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0