Det har visst snöat på bra inatt

Nu känns det som det är vinter på riktigt. Vaknade upp i en väldigt vitt landskap. Snön har lagt sig sådär fint på träden. Jag gillar inte vintern men när man är inomhus och kollar ut så är det fint :P
Egentligen förstår jag inte varför man bor här i Sverige, vädermässigt alltså. 3 ynka månader värme och 9 månader kyla. Hur kul är det? Kanske man ska flytta till Libanon, haha.

Jag har världens diskberg att ta tag i. Sitter här och kollar på det och tänker "snart, jag ska bara..."
Sen måste det dammsugas också. Har i ge för sig hela dagen på mig, börjar inte förrän kl 17 idag men det känns skönt att ha allt jobbigt gjort.

Elias sitter i sitt rum och leker. Hoppas han vill sova om en timme typ. För jag vill också sova lite till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0