Barndejt

Vi kom nyligen hem från stan. Jag och Elias träffade Tessan och Tage över en fika :) Mot slutet sprang båda ungarna runt där och det blev mer ett dagis än ett fik, haha! Gofisar.
Från början var det tänkt att vi skulle bada. Men när Tessan kom fram ringde hon mig som hade stressad sönder för att komma fram till 10 då vi hade bestämt möte utanför badet och sa att det öppnade tolv. KUL! Båda vi blev besviken och bestämde oss för att fika istället.
Men nu ska jag, Elias och Remi åka och bada senare troligtvis. Elias ska bara vakna upp från sin nap först. Han somnade på någon sekund när jag la honom i sängen efter allt bus med Tage :) Det är så roligt att se att dom har kul ihop.

Förövrigt är jag kass på att uppdatera. Men jag uppdaterar varje gång jag sitter vid datorn, vilket inte alls är så ofta då alltså. Det blir så att jag kollar facebook och kollar bloggar på mobilen och missar själv att uppdatera min egen blogg. Blogga från mobilen är bara drygt :P Men kanske ska ta och börja med det.. Någongång ibland i alla fall.



Elias just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0