Soliga lördag


Idag skiner solen. Men jag ser moln på avstånd så innan vi kommit ut är det väl molnigt.

Remi har åkt och hjälp sin pappa med någon säng. När han kommer tillbaka ska vi åka till min mamma för lite fika. Kanske vi sätter upp studsmattan också :D Hur bra träning som helst att hoppa och hur jobbigt som helst också. Jag blir helt slut efter 3 minuter typ.

Ikväll blir det grillning med tjejerna :) Sen ska dom gå ut men jag har inte bestämt om jag ska följa med eller inte. Det skulle vara sjukt roligt för jag går aldrig ut med dom, kan inte komma ihåg när det var sist. Men jag är inte ett dugg taggad än, kanske kommer så smångingom.
Hoppas det fina vädret håller i sig tills ikväll!


Har ingen rolig bild att dela med mig av för Emelie har min kamera.

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Viggo vill helst sova på mage på mej, men det funkar ju lixom inte rikigt med två barn å ligga så hela dagarna :P Använde ni andningslarm?

2010-05-25 @ 09:36:59
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0