Om en halvtimme åker vi



Nu är allt färdigt! Nu väntar vi bara på att klockan ska bli 1 så åker vi då. Måste stanna till på något ställe och köpa kaffe, jag är jätte trött och har inte sovit någonting på dagen och inte någon sömn blir det inte i natt heller. Gaaah, trötta människa som jag är. Men vi har ju i alla fall en vecka på oss att sova ordentligt så ska inte klaga :)

Jag är jätte nervös. Jag mår illa. Känns som jag ska kräkas. Jag är ju flygrädd! Jag har inte tänkt på själva flygresan men idag har jag tänkt på det och nu när det närmar sig mer och mer blir jag fan bajsnödig. Hoppas jag somnar på flyget! Men det är starten och landningen som är äckligast. Uuuuh!

Gissa vilken väska som är vilkens.. Inte så svårt va? :P


Förresten grät jag jätte mycket på väg hem till mamma när vi skulle lämna Elias. Det är vid sånna här tillfällen man verkligen märker hur mycket man älskar honom och att han värd mer än allt annat här på jorden! Det har jag ju tyckt hela tiden men nu tänker man verkligen på det liksom.. <3


Finns inget bättre. Jag längtar redan efter honom! <3
Okej, hejdå innan jag börjar gråta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0