iPhone


Elias är verkligen en mobilkvaddare. Han biter, dregglar, slår med den i bordet och golvet, kastar den och tappar den både i golv och asfalt. Mobilen lever fortfarande.. kontigt nog. Måste vara en bra mobil alltså :P
Anledningen till att jag låter honom förstöra den är att jag ändå ska köpa en iPhone snart. Eller aa, typ om två månader. Hoppas min som jag har nu håller ett tag till bara :P

Jag har alltid vart såhär "Varför ska man ha en iPhone för?" Men nu vill jag ha en! Min bror har en Ipod touch och den är skit bra tycker jag (spelen man kan ladda hem är roligast) och dom är ju typ lika fast det inte finns ring och sms funktion på iPhone. Så då kan jag lika ha en sån så slipper jag både ha en iPod och en telefon. Allt i en liksom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0