Hallå Sverige


Hej alla!

I'm back in Sweden efter veckan på Mallorca! Det har vart hur bra som helst! Bara tagit det lungt, solat och ätit väldigt mycket gott. Har nog gått upp två kilo, eller tre. Hotellt var jätte bra. Fint och lugnt, ett riktigt familjehotell. Det var skönt. Elias skulle nog ha tyckt om att vara där. Han ska följa med resorna framöver :)

Lite färg har jag fått också. Remi behöver vi inte ens prata om. Sjuuuukt brun. Kan bero på att han är utländsk :P Och så kommer jag, vit och så svensk man kan bli. Jag är ändå glad för den färg jag fått haha :D Syns inte om man jämför med chokladtomten Remi men aah.. Han behöver inte räknas ;)



Ja ni ser ju själva! Fast bilxten gör det inte riktigt rättvist ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur varmt var det i mallorca? :P för jag ska åka dit i Juni :)

2010-05-13 @ 18:54:51
URL: http://ssaraeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0