Fika med tjejerna


Tidigare idag så var som sagt ut till jobbet för att planera lite till personalfesten. Det gick bra. Vi fick tag på mat för ett väldigt bra pris för 50 pers och en lokal att vara i. Sen skulle vi hyra en trubadur också men han skulle ha 3000 för två timmar och så mycket hade vi inte kvar på vår budget, tyvärr. Får se om det blir något annat istället eller om vi nöjer oss med  att ha femkamp och lite frågesport. Sen får väl alkoholen sköta resten av skojsigheterna :D

Nu ikväll fikade jag och Elias med Emilie, Ida, Pernilla och Frida på Waynes :) 
Elias tappade tålamodet och var trött lite på slutet av fikastunden. Så fort jag la ner honom i sängen när vi kom hem somnade han :) Gofis!
Förresten så älskar jag när jag är med tjejerna. Jag vet att jag är dålig på att höra av mig till vänner för jag tänker liksom "dom jobbar och har sitt", "dom kanske inte orkar att Elias är med" osv. Men det är så skönt att veta att dom alltid finns där endå :) Det är vänner det! <3



Elias mitt uppe i fikat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0