Dusch, mat och planering



Nu ligger lilleman och sover sin förmiddagsnap, han vaknar nog när som helst. Jag sitter och kollar på Bella & Tyra show. Kissie som var gäst i programmet igår. Ja, vad ska man säga... Vad är är det för fel i hennes hjärnkontor? Om det är någon som vet det så säg det till mig.

Jag ska hoppa in i duschen när jag kollat klart på programmet och sedan laga mat tills Remi kommer hem från jobbet kl 12. Sedan får vi se vad vi hittar på. Jag ska i alla fall ut till jobbet till tre och fixa lite inför personalfesten med Emilie och Lilly som är på tisdag(!!) Ska ringa lite samtal och så :)


Nu vaknade han. Hör hur han sitter och mummlar i sängen, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0