Blommit



Hade glömt bort att jag inte skrivit idag. Har inte vart hemma så jag har inte haft tid heller :P

Imorse tog jag och Elias en promenad. Vet inte hur länge sedan det var jag gick ut och gick på riktigt liksom. Typ förra året. Gillar inte att gå. Aa i alla fall, Remi slutade tolv så när han kom hem åkte vi direkt och kollade på lägenheten. Den var super! Och gissa vad? Vi får byta ALLT! Tapeter, glov, spis, kyl och frys you name it :D Badrummet och toaletten vet vi inget om än, men dom dög.
Sen åt vi lunch på Tennsdopet.

Efter det åkte vi runt lite, bland annat och köpte mina efterlängtade blommor till balkongen :)

Nu ska vi käka en sen middag.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul, det är ju ett bra läge :)

2010-06-01 @ 09:10:13
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0