25 år


Vill börja med att skriva grattis till min karl som fyller 25 år idag! Värsta gubben nu ju ;) <3

Jag är hemma hos mamma, Remi jobbar till tio ikväll så det blir inget firande idag, det får bli imorgon istället. Vi får nog komma ut hit till mamma igen då för det är bara dom som firar han med tårtkalas och paket, och dom kan inte ta sig till stan. Det går ju lika bra det :)

Elias ligger och sover, mamma ska städa och bröderna kollar på hockey.. Och jag satt mig här. Jag är jätte hungrig, har inte ätit idag! Kanske ska fårga mamma om det finns något att göra i ordning. Dom ska äta pannkaka senare men det är inte jag så stort fan av, jag är sugen på något saltit just nu.





Kommentarer
Postat av: Lilly ofcourse.

Gohjärtat då!

2010-05-20 @ 22:27:57
URL: http://lillyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0