I'm so seg


Klockan är inte ens 12 och jag har redan hunnit dammsugit och diskat disken som blev efter middagen igår kväll. Jag brukar vara hemskt seg på dagarna annars. Men nu sitter jag här i soffan och segar igen medans Elias sover. Jag kanske också ska ta och vila ögonen lite..

När Remi kom hem från jobbet igår åt vi lunch, sen somnade vi och sen städade. Remi diskade bort diskberget och jag dammade. Golvet hann vi inte med då så jag tog det idag som sagt.
Lite senare ska jag gå på stan med Ida och Emilie kommer lite senare, antar att det blir fika också. Men jag ska bara dricka något, inget fikabörd för nu måste beach kroppen fram. Nu hur det ska gå till men ah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0