Host host


Elias gav mig sovmorgon ända till kvart i tio. Jag hade tvättid tio så jag fick skynda mig att sortera tvätten och springa ner.
Anledningen till att jag fick sovmorgon var nog att han somnade sent och sen vaknade han vid fyra och bajsade två gånger, fick lite mat, hade ont i magen men somnade till slut igen. Jag hade skit svårt att somna om men det gick till slut det också.

Idag är snoret borta men då är hostan tillbaka istället. När ska man bli helt frisk då?
Ska försöka att komma ut en liten stund idag, både jag och Elias börjar bli rastlösa. Remi slutar snart så vi får se vad vi hittar på :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hittade hit via bloggportalen så tänkte önska dig en trevlig kväll :)

2010-03-30 @ 20:12:00
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0