Internetstrejk


Internet strejkade igår. Vi har aldrig haft problem med internet förr men det har börjar nu på senaste tiden. Jäkla skit.

Igår när Remi slutade jobbet gick vi på stan och kikde runt och köpte kläder till Elias som han ska ha efter dopet. Jag kollade också efter kläder som jag ska ha, men jag vet inte ja.. Ska gå med Lilly idag och kika runt. Nya skor och ett par snygga strumpbyxor så har jag kanske en outfit. Men jag vet inte, hittar kanske nå helt annat idag. Svårt det där med kläder.

Ska börja gör mig och Elias klar och gå till kyrkans hus eller vad det heter och testa ut en dopklänning. Tänk att han ska ha klänning, hihi :)



Han kommer se ut som en liten stekare, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0