Svar

Anonym om Nya skor:
Hur har ni råd med så dyra skor? Och all shopping av kläder + utlands resa? Tjänar man verkligen så bra i er ålder utan direkt utbildning?


Nu tänkte jag svara på denna fråga.
Ja, Remi tjänar bra utan utbildning! Hans jobb är inget man behöver en högskoleutbildning för. Jag däremot är inte ens i närheten av hans lön. Mammapenningen är inte för mig så hög därför jobbar jag och tjänar lite exta pengar. Alla räkningar och matpengar (mina räkningar alltså) kan jag betala för mammapenningen och det som jag får i lön lever jag för.
Resan har vi sparat pengar till.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Älska att vi svenskar alltid ska vara så nyfikna och avundsjuka..

Herregud!

2010-03-18 @ 11:17:24
URL: http://lillyyyy.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHA, rolig fråga! bra att du svarade på den=D

Töntigt att inte våga skriva sitt namn om man har en sån fråga...

jag hoppas ni får det bra på er resa, en sån kan man behöva när man är småbarnsföräldrar.

kram

2010-03-20 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0