Jag är tillbaka!


Jag har vart frånvarande från bloggen någon dag och det beror på att jag gjort annat än att suttit framför denna apparat :P 3 dagar utan dator har faktiskit vart skönt.


I fredags jobbade jag, lika så i lördags. Och i lördags kväll var det även lite fest. Vi var några stycken här hemma och sedan var det meningen att vi skulle på krogen, men det var så sjukt långa köer överallt så vi gick bara och satte oss på en pub. Det var bättre än att sitta där än att vara inne på en smockad krog och trängas och ramla fram.

I söndags var vi och köpte en bilstol till Elias och hämtade han hos mamma. Vi stannade ett tag och åt tacos och fikade.
Igår var vi och kollade på en lägenhet, handlade vi och sen gick jag och fikade med Johanna :)

Idag får vi se vad som händer. Frågade Emelie om hon har lust att följa med ut till Valbo och kika runt på Köpis. Har inte fått svar än, men hon är nog på så jag ska börja göra mig klar nu.



Elias badade hemma hos mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0