Urväxta älskade shorts :(



Nu på eftermiddagen är det tänkt att jag och Emelie ska åka hem till en annan Emelie och hälsa på henne och hennes lilla Charlie. Hör hört rykten om att Tessan och Tage också kommer, så jag hoppas det är sant ;)

Jag renasde nyss bland mina shorts eftersom vi ska åka till Mallorca om exakt två månader idag faktiskt, var tvungen att se om jag är tvungen att köpa några nya och svaret blev JA. Kunde inte ha ett ända par som jag hade före jag var gravid. Vissa av shortsen älskar jag så det ska verkligen bli sorgligt att göra sig av med dom :/ Det blev ett par kvar som jag beställde för någon månad sedan och dom kan jag ha i alla fall. Nu vet jag vad jag ska köpa för plagg till resan i alla fall, shorts! Resningen får fortsätta ikväll, nu ska jag göra lite mat.

Förresten så har jag en bra anledning att köpa snygga sommarkläder nu, Remi tycker det är onödigt annars när jag kommer hem med ett linne mitt i vintern. Men nu ska vi ju åka så nu har jag faktiskt en bra anledning ;D



Mina älskade :(
Längst till höger är det en svart, kort hög kjol som prislappen sitter kvar på till och med.
Tänkte lägga ut shortsen här på bloggen och se om någon kanske är intresserad av att köpa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut dom på tradera istället.

2010-03-04 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0