This day


Idag jobbade jag 11-15. Emelie var snäll och satt barnvakt och det hade gått jätte bra :) Fast hon sa att han hade slagit pannan i fönsterbrädan och blivit lite ledsen så det var inge konstigt om han kanske hade en liten bula eller var blå imorgon. Haha herregud!

När jag kom hem från jobbet hade Emelie bestämt att vi skulle gå till stan och möta Carl-Henrik och Henke på Flanör för en kaffe, men självklart blev det mat istället för en liten kaffe. Jag är bäst på att slösa pengar. Dumma mig!
Slängde mig i duschen och sen gick vi och gjorde dom sällskap i alla fall. Sen gick vi och kollade efter ett par jeans-short som jag vill ha till resan men hittade inga, får leta mer nogrannt någon annan gång.

Nu kom Remi hem så nu ska jag vara lite sällskaplig med honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0