Ny vecka... igen


Vårt internet är helt kört ibland, därför blir det inte så mycket uppdatering alla dagar.

Igår jobbade jag. Skulle ha slutat 15 men jobbade över till 20. Det blev 500 spänn extra liksom :) När jag slutat gick jag hem till mamma där Elias var. Åt koldolmar med mammas as goda sås. Mums! Vi stannade där tills Remi kom och hämtade oss efter han slutat jobbet. När vi kom hem gick vi och la oss dirket, så det blev mycket sömn inatt men ändå vaknar jag skit trött. Typiskt mig. Hur mycket jag än får sova är jag trött.. Fattar inte.

Idag får vi se vad som händer, Remi slutar 12 så någonting ska vi göra annat än att bara sitta inne.
Nu ska jag diska i alla fall :P



Pigg och glad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0