Kväll


När Remi kom hem hade jag tänkt att vi skulle gå ner till stan och fika men jag började må illa så vi struntade i det. Jag svalde några vitpepparkorn istället och när jag mådde lite bättre doppade jag ballerina kladdkaka i mjölk. Det är typ godare än att fika på stan, seriöst.

Nu på kvällen har vi kollat på Anna Anka söker assistent. Det var rätt roligt. Jag gillade bögen Simon bäst :D Nu kollar vi på Efterlyst och hoppas på att vi kan sätta dit någon idiot som går fri. Coolt om man skulle kunna göra det egentligen.


Elias har vart glad som vanligt hela kvällen, typ hela dagen faktiskt.
Han somnade i soffan ;)





Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Åh, va sött! :)



Ja okej, tänkte bara på om han va överkänslig mot mjölk eller så. Hoppas ni slipper sånt trams! Hehe

2010-03-31 @ 22:14:31
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Emma

Så himla härligt att se att de kan somna precis överallt! Min dotter somnade i sin barnstol i köket. Snacka om att känna trygghet!

2010-04-01 @ 00:02:05
URL: http://nauseous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0