Familjedag


Elias är så snäll mot mig. Igår somnade han halv tio utan problem fast han sov middag ända till sju och han vaknade 09.10 imorse! Han är som mig, gillar att sova :) Han är så duktig att sova <3

Remi slutar snart. Då ska vi åka ut till Ikea och Onoff, han ska köpa något skydd till sin Iphone som han köpte för någon dag sedan. Han är så stolt över telefonen sötisen min :P Jag ska vänta tills dom får in med vit baksida, dom hade inte den just då. Det blir väl i juli/augusti någongång.
På Ikea vill jag bara kolla lite vad som kommer passa in i vår nya lägenhet, kolla ut lite möbler till Elias rum och så :)

Om vädret håller i sig såhär pass bra ska vi kanske ha picknick senare idag. Det kommer Elias gilla :)

Nu ska jag duscha och göra mig klar. Kram!



Vill tillbaka till Mallis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0