Liten blir stor



Min lilla pojke har plötsligt blivit stor. Elias har fått plats på dagis!! Det är lycka blandat med lite sorg. Vart tog tiden vägen? Min lilla bäbis <3
Visst stunder har jag längtat tills han ska börja på dagis och att jag får jobba igen, men nu känns det bara läskit.
Jätte konstigt!

Vi fick det dagiset vi ville och det datum vi önskat. Men nu är det så att Remi har sökt pappaledighet i oktober för vi trodde aldrig att han skulle få dagisplats så pass tidigt för vi sökte jätte sent. Och så ska vi flytta också.. Men men, får se hur det där blir. Jag är i alla fall glad att vi fått plats :D



Kolla vad liten!!


Kommentarer
Postat av: Pety

vart har ni satt honom? :)

2010-06-10 @ 21:04:57
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0