Idag söndag


Jag och Lilly gick till hennes mamma och åt maten som blev över sedan igår när vi grillade. Lika gott idag som igår! Blev inte alls där nå länge eftersom Lilly skulle skjutsa hennes mamma till jobbet och sen själv åka och jobba.

Så då promenerade jag och Elias till Willys och handlade allt behövligt till honom. Mat, välling, blöjor och gröt. Köpte en glass jag också som jag åt nu när vi kom hem. 88:an, så jävla goda. Skönt att svalka av sig med en glass, det är ju as varmt ute :D Tur att vi har massa Piggelin i frysen som jag kan ta och svalka av mig med under dagen ;)

Klockan är redan 5!?! Vart tog den här dagen vägen?



Var bara tvungen att köpa VM-blöjorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0