En tappa-andan-situation


UUh, jag börjar bli trött. Hoppas Elias också blir det så vi kan sova middag tillsammans. Myspys!

Ååh, vet ni igår när jag skulle byta bajsblöja på Elias så ställde jag honom som alltid på toalettstolen för att ta av honom blöjan. Jag höll i honom med ena handen och satt på vattenkranen i handfatet med den andra. I ögonvrån ser jag hur han tar ett steg utanför toalettstolen och han ramlar ner mellan den och väggen! Jag fick tag i hans arm igen men han slog sig :( Tyckte så synd om honom!! Men som tur var gick det bra, han var lätt tröstad. Och jag kände på huvudet om han skulle vara öm någonstanns men han reagerade inte.
När sånt där händer hoppar hjärtat upp i halsgropen och jag tappar andan för en stund. Usch!
Mammas lilla plutt <3



Han fick som ett skrapsår :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0