Det blir ändå lite fest


Nu har dom sagt ja till varandra. Medans satt jag och grät här i soffan, haha. Jag vill också gifta mig!

Det verkar som att Elias börjar bli bättre. När han är vaken sitter han eller står han upp och går runt bordet. Han vill också pilla på datorn och se vad jag håller på med. Det måste betyda att han börjar bli bättre för det gjorde han verkligen inte igår. Han är inte vaken långa stunder innan han somnar igen, men han sover inte lika länge i sträck heller som han gjorde igår.
Febern låg på 38,2 och igår kväll 39,2.

Emilie och Frida har sin fest idag. Jag hade inte tänk gå eftersom Elias är sjuk och det känns dumt om jag ska gå ut då. Men eftersom han nu är bättre ska jag åka dit men får se om jag följer med ut på krogen. Jag vill ju fira tjejerna och jag vet att Remi är duktig att ta han om lillen. Remi får ringa och be mig komma hem om han blir sämre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0