Äntligen fick vi en tid


Nu har vi vart på Södertulls hälsocentral med Elias. Dom tog tempen och stack honom i fingret. Han var inte uttorkad, hade inge feber och sänkan var normal vilket betydde att han inte hade någon infektion, så vi hade gett honom bra med vätska tycket dom och det skulle vi fortsätta med. Det går åt rätt håll verkar det som iaf.

När vi var där så var han "pigg" såklart. Men ni skulle sett hur han var tidigare idag. Orkade inte sitta eller stå. Inte ens hålla upp ögonen nästan. Det är ju så att jag vill att läkaren ska se honom, men blir såklart glad att han är piggare också. Ah ni kanske fattar vad jag menar :P

Nu sover han :) Undra hur många gånger man får gå upp inatt då.



Ibland kan man locka fram ett flin :) <3


Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Nä vi ska få en sån.. Men behöver ändå en bärsele då jag kommer behöva de när jag tvättat osv.

2010-06-22 @ 08:22:42
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: erika

men gud va söt! :)

2010-06-26 @ 23:08:30
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0