åååeeeeooo




Har inget vettigt att skriva egentligen men det är så tråkigt om bloggen inte uppdateras när man väl har tid.

Elias sover och har gjort det ett tag nu. Hoppas jag hinner platta håret före han vaknar!
Ska vara med Lilly när vi är redy to go. Hon vaknade nyss så det tar väl ett tag för henne att göra sig klar också. Vi ska promenera förbi Konsum och hämta ut paketet från Ellos med Elias kläder, om det går.. Har inte fått någon kod att uppge men på internet står det att paketet är framme. Knas? Sen har jag fått ett par bikinitrosor som jag ändå ska skicka tillbaka eftersom överdelen var för liten.

Skulle även behöva gå till stan och införskaffa några shorts till Elias. Glass vill jag också ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0