Möbelsnack


Nu tar jag tummen ur arsle och skriver ett inlägg.

Igår ville jag inte skriva eftersom Remi var ledig och vi hade en mysig familjedag :) Vi åkte till Ikea och Lindholms och kollade på lite möbler till nya lägenheten. Ääälskar Lindholms möbler, det är liksom riktiga möbler om man jämför med Ikea. Och priserna skiller det på rätt mycket också om man säger så!

Jag ska få välja precis vilka möbler jag vill :D Förutom en rosa matta till vardagsrummet som jag jätte gärna vill ha, där satt Remi stopp :P
Allt i vardagsrummet ska vi köpa nytt, förutom soffan kanske.. Det beror på om vi tycker den passar in eller inte annars blir det en ny. Hittade två as fina på Lindholms som vi gillade.
Köks och sovrums möblerna ska vi behålla. Där är vi nöjda som det är. Fast jag skulle kanske vilja ha nytt till köket, men det duger ett tag till. Vi har inte haft en ända möbel i mer än två år så allt är ju rätt nytt ändå.
Längtar mest till att få fixa Elias rum!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0