Trevlig kväll


Jag och Elias kom hem typ nyss. Jag la honom i sängen på en gång och nu verkar han ha somnat :)

Vi var med Emilie och Ida och åt på Church street, igen. Jag och Remi var ju där i förrgår också när jag fyllde år. Men ja é int bitter :D Det ända som var jobbigt var att Elias blev riktigt sur ett tag. Han var inte ledsen eller så, han vara bara trött på att sitta still så han bara skrek rätt ut. Inte ens pannkakor gjorde susen som jag beställde in åt honom. Det var den hederliga vällingen som gjorde susen till slut, tack och lov!
Efter vi käkat klart gick vi upp en sväng upp på söder och bara kollade, sen gick vi hemåt och tjejerna åkte hem.

Före vi åt stog Elias, jag och Ida (Emilie kom senare) och kollade på alla artister som uppträdde på torget. Det var nå Nickelodeon grej som hölls av Pernilla Wahlgren. Hon är så jobbig! Som en 4 åring typ.
Artisterna som uppträdde var bland annat Darin, Velvet och Linda Bengtzing, Amy Daimond, Timotej.

Kvällen som helhet var mycket trevlig :)



Elias, när han inte hade hunnit blivit sur än.



Menyn



Den var inte lika god som den ser ut tyvärr.
Men den är fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0