Grattis på eran dag/ Lilly

Viktoria och Remi.


När ni hade sex första gången
så hade ni det inte på balkongen.
Och det var väl en himla tur
för annars hade vi där inne behövt bygga en mur.



Nu ska jag sluta skämta och vara seriös
även fast jag på rimma är värdelös


När ni träffades jobbade ni båda på samma ställe
Du hade någon annan, fast han hette inte Pelle
Som tur var så hittade ni varandra väldigt snabbt
trots att ni kände varandra knappt
så satsade ni och ni gjorde det rappt.



Två år har gått,
och ni har hunnit med mycket och lite smått.
Dom gågna åren är ett minne blott
för nu är det framtiden som ger oss alla hopp.



Jag funderar på vad jag mer kan hylla än eran son
det är tur att när ni köpte bil inte behövde ta något banklån.



Elias, Gudis, Donut och hjärterdam
kärt barn många namn har
tack för att ni gett mig detta ansvar.




Med mig som gudmor så kommer han alltid att ha kul
Och med er som föräldrar så kommer han garanterat inte bli ful.


Ni är två av dom
 bästa som finns
jag hoppas att när vi blir äldre minns
på allt roligt vi har haft tillsammans.



Jag hoppas att eran kärleksmiddag smakade bra
och att Viktoria imorgon lite sovmorgon kan ta.



Så nu vill jag ta tillfället i akt och gratta
på den näst bästa dagen i erat liv
Jag håller tummarna att ni inte döper erat nästa barn till Siv.


Jag önskar er i erat fortsatta liv lycka
trots att jag min kärlek har lite svårt att uttrycka
så vet ni att ni betyder allt.
P.s. Bjud mig aldrig på palt.


Jag älskar er.
/
Emelie






ps.2. Förlåt att jag hackade mig in på din blogg utan tillåtelse ;)
Och ta mina rim med en nypa salt.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0