123 testing testing

Hej! :) Bloggar från mobilen för första gången, skit konstigt :P Men det är lika bra att vänja sig för det blir inte sista gången. Nu kommer jag ju kunna uppdatera oftare när jag har internet med mig hela tiden :) Jag har nyss kollat klart på en bra film som gick på 3:an. Till filmen satt jag och smällde i mig nå ostringar och drack cola, och före det åt jag hemmagjord hamburgare med pommes. Lite proppfullt i magen nu kan jag lova! Snart kommer snygg remi hem också. Han är hemma hos en kompis och spelar kort och dricker te, hehe. Han ringde nyss och sa att han går om en kvart typ. Wiiie :D Jag har längtat efter honom de två timmarna han har vart borta ;) Jaha,det var min test bloggning det. Godnatt. Puss! (det dryga är att hela texten kommer sitta ihop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0