Snow storm


Jävlar vad det snöar ute! Tycket det kan sluta nu, jul och nyår har redan vart så nu kan det väl smälta och bli vår. Då skulle alla bli glada, eller? :)

Vi ska göra oss klar och sedan ta oss ut i snöstormen och åka och handla. Ska även gå in på Barnens Hus och Hemtex där vi har presentkort som vi fick i julklapp. Orkar inte sitta hemma hela dagen för att det är sånt här väder, då deppar man ju ihop. Remi är ledig också och han vill inte sitta inne bara.

Senare ska jag träffa tjejerna. Dom åker till USA inatt och blir borta 5 och en halv vecka. Dom ska åka runt till olika städer, bla L.A, New york och Las Vegas. Nej jag är inte alls avundsjuk. Gaaah!
Jag hinner inte vara där så länge för jag, Remi och Emelie ska på bio. Men hinner i alla fall säga hejdå :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0