Krockad bil

Idag har jag som sagt jobbat. När jag slutade ringde jag Remi och kollade om han skulle komma och hämta mig eller inte. Till svar fick jag; Jag har krockat bilen. Jag sket i bilen och frågade hur det gick med Elias. Som tur var sov han bara. Remi stog still när en bil körde in i honom i full fart så det var inte en "riktig" krock, inte för honom i alla fall, men han som körde in i vår bil kom i full fart så hans bil var helt kaputt. Vår bil blev skadad i fram bara. Fy! Jag fick värsta hemska tankarna när jag hörde han sa att dom hade krockat. Tänk om bilen hade kört in i sidan där Elias satt eller att det hade blivit en stor krock så dom båda hade skadad sig. Usch!!
Jag gillar inte att köra bil. Undviker helst att göra det. Men jag kanske ska börja göra det så att det blir riktigt gjort. Haha nejdå, jag är sämst att köra.
Remi fick låna hans kompis bil så han hämtade mig i alla fall. Blev en sväng på systemet och köpte lite drickbart tills imorgon. Nu är vi pepp :D

Snart börjar Let's Dance. Favorit progremmet just nu. Gudrun är såå söt! Jag hejar på henne eller Mattias.




Tur att han klarade sig oskadd <3 Vet inte vart jag skulle tagit vägen annars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0