Jobb idag

Hej och hå!

Idag ska miss Viktoria jobba. Det var ett tag sedan sist så jag har liksom vant mig att vara hemma nu så lite jobbigt ska det faktiskt bli, men pengar.
Emelie ska vara barnvakt åt Elias. Hon skickade ett sms och sa att hon var nervös men jag vet att det kommer gå skit bra :) Och det är typ två timmar bara för Remi börjar två och jag slutar tre.

Nu ska jag packa väskan och göra mig klar. Ska sova hemma hos mamma inatt för hon och Jonas är någonstanns i Sverige för att Jonas ska provspela på ett hockeygymnasie. Erik blir själv då så hon ville att jag skulle sova där. Elias ska också sova där :)







(Treggingsen köpte jag på H&M. Svar på en fråga :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0