Jag hade en rätt liten mage



Jag satt och kollade runt på gamla inlägg i min egna blogg och stötte på mina "magbilder" som jag tog varje vecka under graviditeten. (Saknar det lite grann faktiskit)
Det jag vill komma till är storleken på magen. Medelålders människor så som min mamma, några vänners mammor och vissa av mina egna kompisar tyckte inte att jag var nå stor under graviditeten. Men jag själv kände mig stor, klumpig och osmidig.. Som ett kylskåp ungefär. Men jag var faktiskist inte så stor om man jämför med vissa som har vart eller är gravida. Tänk vilken skillnad det kan vara. Elias var ju ändå normal i vikt och längd, han var ju absolut ingen mini bebis. (53 cm och 3832 gram)
Jag kommer ihåg att jag trodde han skulle bli liten, men icke. Det är fortfarande tvärtom. Han är större än medelmåtten i sin ålder ;) <3



Här var jag i vecka 25


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

va fin bloggen blev ;D



ja din mage va inte stor den inte .. jag känner mig enorm :P haha

2010-01-10 @ 11:01:57
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0