Hemma


Nu har vi kommit hem från Uppsala. Avatar i 3D var bra. Man blev lite ansträngd i ögonen, känner av det fortfarande men jag tror det är tröttheten också. Jag är hur trött som helst! Men Elias är vaken och han hade sovit från 18 till 20 hemma hos mamma så han är nog vaken ett tag till :P NCIS börjar vid elva så får kolla på det tills han somnar.

Uppsala är förövrigt en väldigt mysig stad :)

Nu blir det en kopp te. Dock blir det inget att äta till.. Vi har inte ens bröd, hinner aldrig handla. Men imorgon ska jag pallra mig och köpa lite smått så som just bröd.




Ena lillebror somna på väg dit



Och den andra kolla ut igenom fönstret :P



Jag var bara ful



I väntan på att få gå in i salongen



Glasögonen



HAHA gullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0