Pinsam middag


Vi var ut och åt på Church Street. Både jag och Remi tog något nytt som vi aldrig ätit där förut. Jag brukar alltid ta samma sak annars utifall jag skulle bli besviken och inte tycka om det. Men nu var jag våghalsig och det var faktiskit gott :)

När Remi hade halva sin tallrik kvar och jag var nästan klar så fick Elias damp :/ Visst att han kan börja gnälla lite och bli tyst ganska snart, men detta var hemskt. Han bara skrek och skrek i typ 15-20 minuter. Det blev väldigt pinsamt till slut kan jag lova. Fatta inte alls vad det var med honom. Han hade sovit 3 timmar på eftermiddag så han var inte trött och inte hungrig för han hade fått mat en timme innan bara. Trodde jag ja... Han fick mat i alla fall och blev nöjd och somnade. Puuh, tur att något hjälpa till slut.
Nästa gång får Elias vara hemma med barnvakt. Haha.



I sin nya Adidaströja :)



Efterrätten
(Glömde ta kort på maten, kom på det när jag ätit halva)



Efter damp utbrottet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0