Blev fel


Haha ja det blev lite fel med vikten i det senaste inlägget, haha.. Glömde en nolla ;) Men han vägde inte riktigt så mycket. Han väger 9840 g och är 70,5 lång. Gissade nästa rätt på längden i alla fall.
Elias är en välbyggd unge ;) Han ligger två streck över "normala" kruvan. Men det är så det ska vara ;)

När vi hade vart på BVC gick vi och fikade på Café Lounge. Har nog aldrig fikat så tidigt i hela mitt liv, kl 11 typ. Brukar ju oftast bli att man fikar på eftermiddagen. Sen åkte Remi och fixade ett ärende och jag och Elias gick hem. Jag ska stryka gardinerna nu och sätta upp dom.. Det blev aldrig av igår.




Bästa stället!


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

jag gillar oxå detta fik mest. har så himla goda mackor :D

2010-01-18 @ 17:28:21
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0