Åsna


Nu är jag hemkommen från Valbo, med mig har jag Emelie. Släpade med henne hem hit också.
Gick in på Köpis och köpte mat till Elias, postade dagis anmälan äntligen (jag vet att vi är sent ute) och så köpte jag ett par leggings och en tröja på Gina. Testade inte ens eftersom jag var själv och hade Elias med mig men jag chansade och tog S på båda plaggen, och visst passade det :)
Sen gick jag till McDonald's och väntade på att Emelie skulle sluta sen åt vi mat där. El natcho och hot wings, finns inget godare på Donken!

Köpte även en låda på Ikea som Elias leksaker nu ligger i. Dom låg utspridda över hela lägenheten före det. Men nu är det ordning och reda :P



Leggings 199 kr 



Tröja 149 kr



Kommentarer
Postat av: Karin

fin tröja!

2010-01-06 @ 23:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0