God morgon!


Jag som trodde jag skulle få lite sovmorgon idag eftersom Elias somnade sent igår, men icke då. Han vaknade som vanligt kl 8. Böt blöja och gav honom välling och hoppades att han skulle somna om, han vägrade. Tröttaste jag blev lite sur men var tvungen att kliva upp :P

Igår hade jag förresten världens sämsta dag i hela mitt liv tror jag. Var trött på allting, hade ingen ork, funderade vad jag vill göra i framtiden (som jag fortfarande inte vet vilket är sjukt frustrerande, plugga är jag för dålig för att göra) och mådde allmänt piss. Hade lust att ta första bästa plan till första bästa land helt för mig själv. Till och med Elias var till salu en stund. Usch, jag hatar sånna dagar. Känner mig så dum såhär i efterhand.



Kärlek


Kommentarer
Postat av: Hannah Jarl

Du är inte alls för dum för att plugga vidare, du kan bli precis vad som helst. Jag och din pappa tror på dig. Kom igen Viggan kom igen:)))

2010-02-24 @ 14:46:55
Postat av: Frida C

sööööt han är! :)

2010-02-24 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0